"Kiedy ulepszysz teraźniejszość,

wszystko co po niej nastąpi

również stanie się lepsze. "


Paulo Coelho



poniedziałek, 21 września 2009

Rozmowy Noca - Siostra.

Tak jak juz wczesniej wspominalam, zaczynaja sie rozmowy, ktore nadejsc musialy. Za kazdym przebytym przez moja Siostre etapem bedzie ten czas, gdzie beda pytania, tlumaczenia, wracanie do przeszlosci. Taka chwila byla pare tygodni temu...

Gadu-Gadu
siostra
aa wiesz coo ? Napisalam o tobie w pracy domowej. zaraz ci napisze. Mialam napisac kto mnie odstatnio zainstresowal
siostra xD
Ostatnio bardzo zaintreresowala mnie moja siostra, poniewaz ma swój cel i dazy do niego w przekonaniu, ze jej sie uda. Kocha podroze i jest pelna inicjatywy . Nie myli ona o swoich nieszczesciach, ktore przezyla ale o pieknie ktore pozostalo. Wie, ze sukces naprawde umozliwa wiele rzeczy ale nie daje tego wewnetrznego czegos co przynosi ze soba zycie...i milosc...

Izabell
no no uszczesliwilas Siostre teraz normalnie
nie wiedzialam, ze zauwazylas tak wiele madrego w mojej postawie zyciowej :)

siostra widzisz czasami mysle:D
Izabell:)w koncu jestes moja siostra to jak ma byc ?hihiale
serio, to piszesz bardoz madrze i to mnie bardzo cieszy, bo nie jestem tam z Toba caly czas co mnie troche martwi, bo wiadomo, brat w swoim swiecie, mama takze wiadomo :) ale widze ze i tak masz dobry wglad :)

siostra Dziêkuje :*:* siostra Kocham Cie siostrzyczko :*

Izabell Ja Ciebie tez kocham kochanie tak sie ciesze, ze cie mamy bo bez Ciebie bylo kiepsko, a teraz zobacz jak jestesmy wszyscy szczesliwi:)

siostra tylko ze ty jestes daleko :(
i nie ca£a rodzina w komplecie

Izabell
wiem, ze jestem daleko. tez mnie to smuci bo strace duzo z Twojego dorastania :(

siostra
ale jak skonczysz studia to wrocisz?

Izabella jezeli chodzi o niecala rodzine - chodzi Ci o ojca?nie wiem :(

siostra tak..

Izabell bo musze jeszcze skonczyc drugie by miec zawod. jezeli chodzi o ojca mowie Ci, dlatego ze odszedl jest lepiej, on zabieral nam energie nie szanowal
wiec pamietaj kochanie ze czasami trzeba cos utracic by bylo lepiej. ja przez cale swoje zycie wraz z bratem czekalismy kiedy dorosniemy i staniemy w obronie mamy i naszego zycia. my nie mielismy w ogole tego co masz Ty, usmiechu, zartow, droczenia sie, usciskow, cieplych slow, nic,zimnota..

siostra tata zawsze taki byl ?

Izabell
bo tata pil... bo tata nie jest osoba zdrowa emocjonalnie, z tego co mama mowila to bylo dobrze na poczatku kiedy sie o nia staral ale tak zawsze jest. ale jak juz brat przyszedl na swiat to zaczely sie jazdy. mama wyszla za tate po 3 miesiacach, wyobrazasz sobie?a potem zaszla w ciaze szybko i po roku byl brat..

siostra o bo¿e.

Izabell
i wtedy juz sie zaczelo psuc. tata zawsze taki byl na pewno, bo jego mama a nasza babcia...

siostra Tak sie kochali ze chcieli tak szybko ? Niektorzy to i przez 4 lata nie pobieraja

Izabell
....i nasz dziadek a jego ojciec tez zgotowali mu takie dziecinstwo.
nie ze sie kochali. po prostu sie zakochali i poszli za pierwszym ciosem, nie poczekali i tutaj niestety byla naiwnosc mamy, bo wlasnie powinna poczekac i 4 lata. znasz mame, mama niestety nie mysli czasema. wtedy jej mama zginela w wypadku, a nasza babcia i byla samotna, zle jej bylo, z bratem sie nie dogadywala.
to co chce Ci powiedziecze czesto sytuacje pchaja ludzi do robienia rzeczy, ktore robic nie powinni, ale z powodu smutku, potrzeby po prostu bycia z kims robia cos bez zastanowienia. dlatego tak wazne jest by probowac byc niezaleznym emocjonalnie w duzej mierze. to tak jak z tym paleniem o ktorym mi mowilas. kollzanka pali bo inni tez a mama wyszla za maz bo sie zakochala i akurat wtedy mama jej zginela plus chciala miec rodzine jak wszyscy... itd. dlatego mnie tez sie pytaja kiedy ja....

siostra
ale to jej na dobrze wyszlo bo ma nas .

Izabell
...bede miec, to jest wciskanie mi swojego sposobu zycia, nie pozwalaj wybierac innym co chcesz i lepiej byc z facetem wtedy kiedy chcesz a nie wtedy kiedy nie umiesz byc sama.

teraz tak, ale przez 25 lat cierpiala....wiesz co pamietam z calych swiat bozego narodzenia?przez te 25 lat?czerwone, zaplakane oczy naszej mamy,bo ojciec zawsze zrobil awanture, zawsze sie nachlal.

siostra
w boze narodzenie tez plakala?

Izabella mnie nazwal wstretnym gownem..

tak, czesto dzien przed a przy stole mama starala sie odgrywac mocna ale my i tak widzielismybo ojciec siedzial na kacu, awantura byla dzien wczesniej, wyzywal o byle co, zero szacunku a przy stole na drugi dzien nic sie nie odzywalismy. zreszta mam pamietniki wszystko opisywalam, kiedys dam ci przeczytac, ale to kiedys..

siostra
a co bylo jak ja sie narodzilam? Byly coraz wieksze te klotnie?

Izabell

pamietaj ze to nie byly klotnie - to ojciec darl i wyzywal mame, a mama tylko plakala. jak Ty sie urodzilas ja z bratem bylismy juz wieksi i pamietam to jak wczoraj mama byla z Toba w ciazyi ojciec zrobil po pijaku awanture nie patrzac na to ze jest w ciazy. na drugi dzien byl na kacu a mama zaczela rodzic wiec ja do ojca ze mama zaczyna rodzica on sie na nia spojrzal i powiedzial A CO CI JEST? normalnie dostalam szoku.

siostra o boze

Izabell

zadzwonilismy po karetke, urodzilas sie szybko, bylas duza blondyna :)pojechalismy na drugi dzien a ojciec pojechal znowu pijany. ja bylam z nim i jak mama z Toba wyszla zobaczyla go pijanego byla bardzo spieta. ojciec wzial cie na rece pijanya ja stalam obok kontrolujac sytuacje. pojechailsimy do domu, ojciec palil jak bylas w pokoju, nie chcial wychodzicaz raz jak chyba mialas z 2 latkapo raz setny przyszedl uchlany -pamietaj ze przez 25 lat zylismy w strachu i bolu bo ciagle tak bylo - i zaczal sie drzec a ty sie obudzilas, usiadlas w lozeczku, zaczelas plakac a ja chcialam wejsc do duzego pokoju a on zaczal sie drzec na Ciebie wzial Twoja kolderke i rzucil w Ciebie. wtedy cos we mnie pelko..

siostra to pamietam, mam taki zanik...

Izabell
tak, bo to byl szok dla Ciebie...

siostra ..
ze rzucil ta kolderka...

Izabell
...dlatego zostalo Ci to w umysle. wiec zobacz my mamy z bratem tysiace takich rzeczy dlatego nasza rodzina taka jest, a brat przezyl wszystko najmocniej jak sie okazuje dlatego ma takie napady. i wtedy jak rzucil kolderka pierwszy raz sie mu przeciwstawilam a czekalam dlugo na ten moment, cale zycie. wycedzilam ZOSTAW JA.. a on co, co co!! gowniaro i chwycil mnie za reke i pociagnal do pokoju a ja wtedy mu ta reke wyrwalami. ten gest byl dla mnie przelomowy bo cale zycie sie go balam a wtedy pierwszy raz si przelamalam. zaczal sie drzec ale mama zaczela go uspokajac jak zwykle zbysiu zbysiu, do dzis mnie to wstrzasa. wowczas zajal sie przeklinaniem mnie a Ciebie zostawil w spokoju. jakos sie rozeszlo ale dla mnie to byl juz koniec. na drugi dzien nic sie do niego nie odzywalam.

siostra tak samo jak pamietam ze tata sie darl na mame a ja ucieklam do brata do pokoju ale zobaczylam ze spi wiec pobieglam do ciebie i wtedy mialam zapelenie ucha....

Izabell
tak

siostra bo spalam na jednym uchu..

Izabell pamietam to takze

siostra pojechalismy do szpiatala...

Izabell ..ojciec oczywiscie wszystko przeinaczyl bo on nie pamieta co robil po pijaku, oczywiscie on byl swiety tak, ale ja sie tym razem zaparlam i od tamtej pory stawalam okoniem a on ze to ja rozbilam rodzine bo buntowalam mame a ja dawalam jej energie by sie w koncu postawila, by walczyla o siebie, mama taka osobe potrzebuje..

siostra noo tak samo jak mi powiedzial ze mama mnie buntuje i odgania od niego

Izabell....ona nie ma sily sama z siebie..
no wlasnie a mame ja hehe

siostra
mnie nie chce juz widziec bo nie zaprosilam go na komunie

Izabell niestety on jest taki bo on mial w swoim dziecinstwie alkohol, tak, ojciec niestety nie jest osoba gleboko myslaca, my moglismy byc tacy jak on bo zgotowal nam takie same dziecinstwo jakie on mial. jego ojciec pil, matka kazala szanowac go pomimo tego ze ich lal, chlal - to byl nasz dziadek, ale my nie chcielismy byc z bratem jak on. brat niestety jeszcze upada ale dlatego ze on jest troche jak mama, potrzebuje wsparciato. to ojciec dal mi najlepszego w genach, wlasny silny charakter, ktory uzylam przeciwko niemu do czynienia dobra..

siostra a ja jestem w mame?

Izabell
Mysle, ze we mnie hehehe
ale na serio..... zobaczymy jak troszke podrosniesz, bo teraz od wielu rzeczy jestes zalezna jako dziecko, ktore sie jeszcze uczy ale mysle ze nie jestes jak w mame chyba ze z wygladu troche, oczy, skora ..
siostra ale ja tez potrzebuje wsparcia ...

Izabell

wiem kochanie....teraz jak najbardziej potrzebujesz....ale musisz ze mna rozmawiac bo ja wiem jak obchodzic sie z mama i z bratem a z Toba nie bylam przez 25 lat tylko Twoje 8 lat. chyba tak, 8 lat to malo bo zmieniasz sie tak szybko,zaczynasz byc kobieta a ja znam Pati 8 latke, dziecko, nie dorastaja kobiete..

siostra z bratem tez sie kontakty poprawily moje.. zapytalam go tak w zartach " Czy mnie wyrzuci jak mama by umarla, ale pewnie tak nie bedzie, i dobrze, to czy by mnie porzygarnal" i zaczelismy rozmawiac

Izabelli
ale dlaczego myslisz by Cie wyrzucil?masz takie obawy?

siostra niee poprostu tak zazartowalam bo ja nie umiem , wstydze sie zapytaj tak powaznie, chcialam sie dowiedziec jak to by bylo

Izabell
kochanie, ja bym do Polski przyjechala by sie Toba zajac, nigdy sama nie bedziesz. my z bratem bardzo Cie kochamy i jestes dla nas najwiekszym darem niebios

siostra pytalam siê czy moglabym powiedziec swoje zdanie w sadzie gdyby tak sie stalo .

Izabell aha, mowisz o tym by ojciec cie zabral?ze bys musiala?

siostra nie wiem, ale ja bym nie chciala bo wiem ze tu jest mi lepiej, spedzialam cale moje zycie . a tam nie pamietam nic

Izabell
i wierz mi nic jest lepiej niz to co my pamietamy. uwierz mi kochanie ojciec musial odejsc, ja nigdy nie zgodze sie na jego powrot...jakby mama umarla to na pewno bys zostala z nami

siostra gdyby byla taka potrzeba bys wrocila ?

Izabell oczywiscie, bez mrugniecia powiek
jakos nie za bardzo mi sie widzi....

siostra poplakalam sie

Izabell .....by brat to wszystko unioslnigdy nie zostaniesz sama, poki zyje

siostra to nie to samo gdybys mnie przytulila tutaj :( Brakuje mi Ciebie siostra ;(

Izabell wiem kochanie :(chcialabym by bylo inaczej ale nie mam wyjscia, tutaj mam prace, szkole a w Polsce ciezko by bylo...

siostra ide siostra..dobranoc kolorowych snow:*:* : (

Izabell idz kochanie, jeszcze pogadamy kolorowych snow siostra


siostra kocham Cie :*

Izabell dobranoc dla mamy takze:)ja Ciebie tez kocham



I powiedzcie mi jak tu nie dostac ataku serca......

Brak komentarzy: