"Kiedy ulepszysz teraźniejszość,

wszystko co po niej nastąpi

również stanie się lepsze. "


Paulo Coelho



piątek, 21 września 2012

Samsara

Pamietacie jak w poscie Twardziel wspominalam o tym wewnetrznym widzeniu i poczuciu swiata, jego roznorodnosci, wychodzenia z wlasnego box-u zycia i zauwazeniu emocjonalnie ogromu smutkow i radosci?
Jakie bylo moje zaskoczenie kiedy poszlam obejrzec film Samsara po paru dniach oddania Wam posta a tam poprzez image oddano dokladnie moje stany swiadomosci i kontemplacji o ktorych pisalam. Mowilam o kupowanym miesie, jak to nie myslimy o calym tym procesie, nie nachylamy sie nad tak prostymi a jednak waznymi rzeczami. A tam? Nagle to widze.... i wiele innych zdjec z mojej glowy..... Polecam goraco. Ja siedzialam jak na szpilkach - moja dusza rozpoznala ten lot ptaka....

Brak komentarzy: