"Kiedy ulepszysz teraźniejszość,

wszystko co po niej nastąpi

również stanie się lepsze. "


Paulo Coelho



czwartek, 3 lutego 2011

Praca licencjacka - ciag dalszy.

No wiec w ciagu tygodnia zebralam 20 kwestionariuszy od irishow i ...5 od polakow wraz z narzekaniem od tych co jeszcze sa w trakcie, ze ankieta jest dluga (20 minut wypelnienia!) a oni nie maja czasu lub ze zapomnieli, bo mieli urwanie glowy z praca, zyciem,kolo im sie urwalo, lub zab ich bolal.  Dziwne, ze irlandczycy jakos wykazywali sie innym podejsciem, a najlepsze jest to, ze nawet z tymi, z ktorymi sie tylko grzecznie tolerujemy, a nie specjalnie przyjaznimy oddali mi ankiety po 20 minutach!!! Moze chcieli mnie sie pozbyc?hehehe  Nie dziwie sie, ze wracajac do mojego researchu Polska plasuje sie na 26 miejscu jezeli chodzi o Human Orientation, a Irlandia na ...3. Jednak moj Aniol istnieje, i choc wiatry wieja, to chociaz w pro - spolecznym kraju. Ile ja musze sie prosic polakow, ile przypominac. Pewnie dlatego tak mi padlo na glowe by byc samo wystarczalna jak tylko moge, bo ile mozna tluc glowa o sciane....
Wiec jezeli ktokolwiek bedzie mi wmawial, ze wszedzie ludzie sa tacy sami a tendencje nie istnieja w poszczegolnych krajach (czyli charakter narodowy) to wybaczcie ale zamierzam obrzucic go smiechem takim, ze kon by sie nie powstydzil. Badz co badz - moje hipotezy udowadniaja sie same nawet z glupim wypelnieniem ankiety, wiec znowu - moj temat - strzal w dziesiatke, bedzie co pisac! No i oczywiscie nie omieszkam sie tym podzielic.
Milego weekendu Moi Drodzy.

Brak komentarzy: