"Kiedy ulepszysz teraźniejszość,

wszystko co po niej nastąpi

również stanie się lepsze. "


Paulo Coelho



sobota, 16 maja 2009

Spowiedz.

Kazałeś mi trudną drogą iść, za stróża mieć tylko ciemność.Patrzyłeś jak wolno staczam się i spadam w otchłań bezdenną.Widziałeś jak mieszam z winem krew, by obłaskawić codzienność.Ref.:Me serce bije i tak na przekór dniom, gdy ciągle czuje twój gniew nade mną.Me serce bije i nie zatrzymasz go.Me serce bije i tak, na pewno.Wyostrzam wzrok kiedy przyjść ma sen, jak dziki zwierz jestem czujna.Napiętą struna me ciało jest w obawie, że ciebie spotka.Ref.:Me serce bije i tak na przekór dniom, gdy ciągle czuje twój gniew nade mną.Me serce bije i tak, jak kruche szkło jest wciąż mój los, mój los.Za stróża mam tylko ciemność.Me serce bije i tak na przekór dniom, gdy ciągle czuje twój gniew nade mną.Me serce bije i tak jak kruche szkło jest wciąż mój los, mój los.Me serce bije i tak.Me serce bije i tak.Me serce bije i nie zatrzymasz go.Me serce bije i tak, na pewno.

2 komentarze:

awika pisze...

Jeśli istnieje Bóg albo jakiś osobisty Anioł Stróż to objawia się w naszym życiu, (być może doświadczeniu) tak jak biolog- przyrodnik obserwujący życie, bez interwencji naturę rzeczy.

ps. jednak gdy tak popatrzyłam na tę dziewczynkę i być może ojca, coś we mnie się zbuntowało na tego "anioła"
Przesyłam pozdrowienia - wiosenne majowe :)

Izabell pisze...

Moze Aniol Stroz jest w nas? :)

Pozdrawiam cieplutko :)