"Kiedy ulepszysz teraźniejszość,

wszystko co po niej nastąpi

również stanie się lepsze. "


Paulo Coelho



niedziela, 27 marca 2011

Optymistycznie.

Dzis zakonczylam pisanie pracy licencjackiej obejmujacej 11.000 slow! Nigdy nie przypuszczalam, ze bede w stanie napisac tyle w jezyku angielskim! I tyle sie przy tym nauczylam! Rozwoj na zawsze pozostanie moja najwieksza miloscia. Nic jej nie dorowna. Rozwoj swojego poznania, wglebianie sie w swiat a takze duchowe smakowanie. I wytrwalosc... o tak, to wazne. Daje mi to tyle radosci, tyle szczescia, ze czesto zastanawiam sie jak mozna narzekac na brak tej radosci kiedy wystarczy, jak powiedzial Einstein, ciekawosc swiata.
"Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość."
ale...
"Przeciętny człowiek nie jest specjalnie ciekaw świata. Ot, żyje, musi jakoś się z tym faktem uporać, im będzie to kosztowało mniej wysiłku - tym lepiej. A przecież poznawanie świata zakłada wysiłek, i to wielki, pochłaniający człowieka. Większość ludzi raczej rozwija w sobie zdolności przeciwne, zdolność, aby patrząc - nie widzieć, aby słuchając - nie słyszeć."
Ryszard Kapuściński — Podróże z Herodotem


A ja chce slyszec, widziec i nie boje sie wysilku.


Juz niedlugo powroce z nowym postem, w koncu wiecej czasu. A dzis dostalam akuratna piosenke - dzieki Ania! - piosenka na optymizm. Bo tak wlasnie dzis we mnie muzyka gra!


Moge obiecac sobie i Wam - zawsze bede sie trzymac mojej drogi!
Luctor et Emergo
Milej niedzieli!







Nie będzie łatwo przygotuj się
pogoda w drodze często zmienną jest
Nie jedna burza zaskoczy Cię
nie jeden raz utracisz z oczu cel


pytaj drzew , pytaj gwiazd
masz przyjaciół w nich nie jesteś sam

Póki wiesz gdzie chcesz dojść kiedyś dojdziesz tam!

Nawet jeśli deszcz zmoczy Twoje włosy
nawet jeśli śnieg zmrozi stopy Twe
nawet jeśli pech...
Ty się zawsze trzymaj drogi swej
nawet jeśli most zarwie się pod Tobą

Nawet jeśli noc będzie dłużyć się
nawet gdy zły los...
Ty się zawsze trzymaj drogi swej

Nie będzie lekko przygotuj się
nie każdy człowiek Twego szczęścia chce

Są tacy ludzie co noc i dzień
patrzą źle i życzą Tobie źle

Ty się śmiej, śmiej się z nich nie zmarnuj ani jednej łzy
Póki wiesz gdzie Twój dom nie zniszczy cię nikt!
Nawet jeśli deszcz zmoczy Twoje włosy..



.

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Gratuluję napisania pracy:)
Słowa piosenki pasują dziś jak ulał:)
Pozdrawiam.Agnieszka.

Izabell pisze...

Dzieki!Milego wieczorka!

Anonimowy pisze...

Congratulations!
Teraz będsziesz miała więcej czasu dla NAS :) Może trochę egoistycznie to zabrzmiało ale brakuje mi Twoich wpisów,gdyż dodają mi skrzydeł...

Buziaczki

Ania=Cantiona

Anonimowy pisze...

GRATULACJE :DDD !!!
udanej obrony oraz spełnienia w pracy zgodnej z wykształceniem :)
Małgosia

Izabell pisze...

Dzieki Kobitki! ;)

Izabell pisze...

Juz niedlugo wracam, wracam z nowym materialem :)mam pare przemyslen - jak zwykle:)
:*

Anonimowy pisze...

Supcio.
Nie mogę się doczekać.

Pozdrawiam
Cantiona