"Kiedy ulepszysz teraźniejszość,

wszystko co po niej nastąpi

również stanie się lepsze. "


Paulo Coelho



niedziela, 1 listopada 2009

Zaduszki.

"Kiedy odejde, wszystko bedzie takie samo, matki beda kochac, dzieci mówic: mamo... Kiedy umre wszystko bedzie zyc, ptaki beda spiewac i nie zmieni się nic Kiedy ja bede w niebie za grzech pokutowac, ludzie beda szczesliwi, beda lubic, kochac. Kiedy mnie juz nie bedzie, wszystko bedzie gralo, las bedzie szumial, slonce swiat oswietlalo. Kiedy bede w przestworzach, to wszystko zostanie, tylko mnie juz nie bedzie.... ...I nic się nie stanie..." - ale SPRAWIE, ze bylo warto.
Zapalam ta swieczke w ten czas zadumy na Zaduszki i usmiechu na Halloween. Bo swiatlo i cien tworza caly obraz istnienia.


6 komentarzy:

Dorosly dzieciak pisze...

Tylko co, gdy skonczy sie wojna. Niech bedzie i halloween i zaduszki. Po rowno.

Izabell pisze...

Jaka wojna?

i u mnie na pewno tak jest.

Dorosly dzieciak pisze...

Wojna polsko - ruska;)a tak naprawde to chodzilo mi o Wewnetrzna wojne Emilio Esteveza.

Izabell pisze...

Sorry ale nadal nie lapie co masz na mysli..

Dorosly dzieciak pisze...

To ta wojna, którą musimy wygrać, jesteśmy jak z jasnego nieba grom
To ta wojna, którą musimy wygrać, a słowa to nasz broń, broń.

(...) umysł to pistolet
A słowa to naboje, rewolucyjny projekt
Zaciśnij pięść, likwiduj paranoje
Walka ta jest grą o swoje


Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o
- odpowiedz w google ;) PoZDRo

Izabell pisze...

Teraz przynajmniej mam co wrzucic w google ;)


"bo system nas niszczy, co druga dzielnica piszczy
marzenia i wena dogasają dziś pośród zgliszczy
to blitzkreig, odpowiedź to ruch samoistny
za to, że chcieli wziąć ?
ja formuje myśli, formuje ich pododdział
wyruszam na parlament a majk płonie jak pochodnia
tak z sekund na minuty a z nich na godziny co dnia
za minimum socjalne a maksimum zbędnych rozpraw
postaw na szali tych co nas okłamali
tych co porozkradali resztki czego tu nie było
postaw wraz z nimi tych, których nam zabrali
żyjących ulicami i wiedzących co to miłość
to sterty papierów i tony ambicji
przeciw rządom, ich poglądom i którejkolwiek z kolaicji
przeciw błędnym zasadom i zakłamanej policji
wypowiadam wojnę, tym, którzy chcieli nas zniszczyć" :)